Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tabor zdatny do "spolszczenia"
Autor Wiadomość
Jacenty Offline
Znany
**

Liczba postów: 169
Dołączył: Sep 2017
Reputacja: 3
Post: #128
RE: Tabor zdatny do "spolszczenia"
Z tymi cysternami Zans/Zacns, 6 spawów, to sprawa wygląda tak, że można je użyć bez żadnych modyfikacji. Na "dużym" forum w wątku o polskich cysternach po 2001 roku znalazłem zdjęcia dokładnie takich cystern robione w Polsce. One były bez żadnego logo polskiego operatora. Cysterny Lotosu, z logo tego operatora, które obecni jeżdżą to cysterny również o oznaczeniu Zans ale mają tylko 4 spawy i mają inne wymiary. Takich modeli niestety w zetce nie ma.

Przeglądając wątek, w którym Paweł pisał o swojej konwersji Eanosa, zwróciłem uwagę na to, że istniejące Eanosy Marklina można użyć praktycznie bez przeróbek. Ewentualna różnica to elementy pod ramą wagonu ale ilość słupków jest zgodna z niektórymi eanosami PKP Cargo [Obrazek: 14790604098_0e79d4f95c_b.jpg]
Dodam również, że jeśli Roco w H0 dobrało właściwe oznaczenia do takiego właśnie eanosa, to można odczytać ze zdjęć modeli wszelkie numery potrzebne do zrobienia kalek. Najbardziej moim zdaniem pasowałyby Eanosy od Freudenreich ale ich cena to jakiś kosmos. Widzę obecnie na ebayu set 4 wagonów za 1000zł plus prawie 200 zł opłat celnych za import. Wyjdzie 300zł za wagon Sad
26-12-2017 21:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Tabor zdatny do "spolszczenia" - Jacenty - 26-12-2017 21:00



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości

Kontakt | Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220 | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS