Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tabor zdatny do "spolszczenia"
Autor Wiadomość
Jacenty Offline
Znany
**

Liczba postów: 169
Dołączył: Sep 2017
Reputacja: 3
Post: #134
RE: Tabor zdatny do "spolszczenia"
(28-12-2017 23:39)Zdrada69 napisał(a):  Rozstaw czopów skrętu 60,2 czyli 13240 - i tu zgodnie z przewidywaniami jest problem (ale on występuje praktycznie w każdym modelu Marklina ze względu na konstrukcję sprzęgu "w skrzynce" ze sprężynką) - powinno być 14860.


A jest jakiś sposób na to? Inne sprzęgi? Zakładam, że sprzęgi MTL nie polepszą sytuacji. Czyli w grę by wchodziły te cudne sprzęgi railexa ale jakoś nie wyobrażam sobie sprzęgania wagonów pęsetą a z tego co widziałem na rysunku z ebaya, to bez pęsety ani rusz...
[Obrazek: gatx-1-jpg.186909]

Te cysterny Marklin robi z innymi drabinkami. Zdjecie z "dużego" forum, ponoć toto stało na Zachemie w Bydgoszczy. A może kojarzycie jeszcze inne przykłady obecnie wykorzystywanych cystern dwuosiowych?
29-12-2017 17:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Tabor zdatny do "spolszczenia" - Jacenty - 29-12-2017 17:29



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220 | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS