Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220

Pełna wersja: BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam pytanie odnośnie tego jak pracuje moja BR52. To moja druga lokomotywa w skali Z po BR89 i nie wiem czy ten typ tak ma czy może coś z nim powinienem zrobić:
https://youtu.be/Gqtu555CKL4
https://youtu.be/hdOTyFBDg8Y

Jak dla mnie dźwięk sprawia jakby coś zbyt ciasno pracowało ale może w tej skali tak ma być? Proszę o radę.

P.S. @Zdrada Ty masz jakąś BR52, którą skonwertowałeś na Ty2. Czy u Ciebie reflektory też świeciły? Pytam bo wiem, że zmieniałeś ich rozstaw i nie wiem jak to zrobić nfz uszkodzenia oświetlenia.

A może to kwestia zbyt ciasnego łuku dla tego parowozu?
BR89 podobnie pracuje podczas jazdy do tyłu. Niestety nie mam dłuższego prostego odcinka aby móc sprawdzić jak wtedy pojedzie.
(21-12-2017 17:16)Jacenty napisał(a): [ -> ]Mam pytanie odnośnie tego jak pracuje moja BR52. To moja druga lokomotywa w skali Z po BR89 i nie wiem czy ten typ tak ma czy może coś z nim powinienem zrobić:
https://youtu.be/Gqtu555CKL4
https://youtu.be/hdOTyFBDg8Y

Jak dla mnie dźwięk sprawia jakby coś zbyt ciasno pracowało ale może w tej skali tak ma być? Proszę o radę.

P.S. @Zdrada Ty masz jakąś BR52, którą skonwertowałeś na Ty2. Czy u Ciebie reflektory też świeciły? Pytam bo wiem, że zmieniałeś ich rozstaw i nie wiem jak to zrobić nfz uszkodzenia oświetlenia.

A może to kwestia zbyt ciasnego łuku dla tego parowozu?
BR89 podobnie pracuje podczas jazdy do tyłu. Niestety nie mam dłuższego prostego odcinka aby móc sprawdzić jak wtedy pojedzie.

Reflektory nie tylko były rozsunięte ale także wymienione na polskie (3D - zaprojektowane przez Kaczora). Z założenia nie są świecące.

Co do dźwięku to nie zauważyłem różnicy pomiędzy pracą na łuku i na prostej. Generalnie dość głośny ten mój model też jest ale chyba nie aż tak jak Twój. No i zauważyłem, że niejeżdżony model trzeba trochę "rozjeździć". Może jest to związane z tym, że firmowy smar po dłuższym czasie podobno zastyga - gdzieś czytałem o tym na jakimś zagranicznym forum.
W zasadzie każdy model dobrze jrst rozjeździć....
moja nowa br111 też jest głośna....
Przekierowanie