Czasem w różnych wątkach o skali T było ale coś nie mogę znaleźć osobnego wątku (może go po prostu nie ma). Makieta nie powala ale tabor - urywa ....
https://www.youtube.com/watch?v=wY24kqW2...ploademailJa mam zdjęcia jak wkładałem dekoder do br 44 marklina. Także włożyłem dekoder do br 18 i br 38. Chyba też mam zdjęcia gdzieś.Opis podstawowych modifikacji do BR44.
Jedna uwaga... Kup bardzo miekkie przewody do dekoderow jezeli zmieniasz parowozy. Nie probowalem z "magnet wire" (przewody magnesowe???) ale podejrzewam ze wyniki byly by najlepsze.
(22-02-2018 22:10)Zdrada69 napisał(a): [ -> ]Czasem w różnych wątkach o skali T było ale coś nie mogę znaleźć osobnego wątku (może go po prostu nie ma).
Makieta nie powala ale tabor - urywa ....
Piękne. Zastanawiam się jakie oni silniczki stosują i czy można je użyć przy zastosowaniu oporników przy napięciu jak w naszej skali.
Można by użyć wtedy np do modelu MBxd2, tak by silnik nie zastępował pasażerów w środku.
(23-02-2018 18:49)Jacenty napisał(a): [ -> ]Piękne. Zastanawiam się jakie oni silniczki stosują i czy można je użyć przy zastosowaniu oporników przy napięciu jak w naszej skali.
Można by użyć wtedy np do modelu MBxd2, tak by silnik nie zastępował pasażerów w środku.
Wg informacji na jakie gdzieś kiedyś trafiłem a skali T stosowane są silniczki takie jak w wibratorach telefonów komórkowych. Nie weryfikowałem tego dalej ...
Tak tam są silniki takie jak w telefonach komórkowych i jakie się stosuje w autkach RC w skali 1:87. Silniki mają 6 kub 3 mm średnicy. Zasilasię je z baterii 1 celowych dające z reguły 3,7-4,2 V. Zakładam że w skali T jest podobnie. Zdrada możesz sprawdzić miernikiem jak tam tam jest na zasilaczu?