Szykuje się moduł do budynku stacji Pierściec.
Na początek trzeba zrobić podsypki co zawsze jest czynnością czasochłonną:
Perony wykonane są z ciętych laserowo produktów MBZ:
Perony - po patynie:
Powoli pojawia się zieleń i droga dojazdowa:
Moduł się zazielenił:
Ciekawy element dodatkowy - fundament po zburzonym budynku:
Pojawiły się krzaki i sam budynek dworca został osadzony na swoim miejscu. Jeszcze sporo pracy - drzewa i różne elementy na peronach.
Taki zestaw trzech naprężaczy rzeczywiście istniał na stacji Pierściec.
Etap dodawania drzew i krzaków zawsze daje dużą zmianę efektu. Świerki są z Freonu i jedno duże drzewo od Kobzy ale reszta zrobiona samodzielnie:
Widok ogólny:
Trochę szczegółów:
Widok z powietrza:
Teraz przyjdzie czas na detale na peronie
Prace nad detalami peronowymi - megafony, tablice, słupy oświetleniowe (nie będą miały żarówek ani LEDów)
Trzeba zacząć montować te drobiazgi na module - widok ogólny:
kraniec południowy - jest żółta tablica ostrzegawcza - czy o zapowiedź,że pojawi się także sieć trakcyjna ?
kraniec północny - z naprężaczami
I jeszcze trochę szersza perspektywa tego miejsca
C.D.N.
Poranne gazety nie były zbyt ciekawe.
Kosz na śmieci wykonany metodą zainspirowaną działaniami Sebka - czyli z blaszki z puszki po napojach. Niestety nie potrafiłem tego zlutować więc posklejane klejem CA. Sebek - jak lutujesz te blaszki ? Ja użyłem topnika w płynie i jakiejś pasty ale niestety nie chciała się cyna trzymać do tej blaszki ...
Widok z północy - fotograf chyba wszedł na semafor:
A tutaj stanął obok torów
Północne semafory wyjazdowe. Po zrobieniu zdjęcia zauważyłem, że jeszcze trzeba im coś dodać ..
Południowy koniec peronów z charakterystycznnie zamontowanymi na słupach wskaźnikami W4: