(06-02-2013 11:05)Bubek napisał(a): [ -> ]Ach te flexy, cholernie drogie :@, zwłaszcza w Zetce
W Zetce wszystko jest drogie... w końcu ta skala to egzotyka...
(06-02-2013 11:05)Bubek napisał(a): [ -> ]Ach te flexy, cholernie drogie :@, zwłaszcza w Zetce
zawsze mogę Ci zaproponować N-ormalną skalę
ceny przystępne i taboru do wyboru
No ale za bycie w tak lukratywnym gronie jaką jest Z .. no niestety kosztuje :]
oj tam zresztą dwa wyjścia do kina mniej i już masz na ~4 flexy
ja tak robie... może moja trochę marudzi .. ale ....
KroppeK84 napisał(a):zawsze mogę Ci zaproponować N-ormalną skalę
ceny przystępne i taboru do wyboru
No wybór to jest naprawdę niezły
Wiem coś o tym
Cóż, zetkowych lokomotyw USA w sprzedaży jest tylko kilka typów ale jak bym miał wybierać to kupiłbym Mictro-Trains. Mają lepsze właściwości jezdne niż Marklin (cichy i mocny silnik bezszczotkowy). Ceny ok 500PLN.
Widzę przyszłościowo jakieś USA Fremo jazdy
(04-02-2013 01:19)yakvb napisał(a): [ -> ]No kusi kusi... szczególnie mnie kusi Big Boy AZL 22cm w Z!!!!... widziałem na ebay'u.
Cóż tylko cena odstrasza ponad 7tyś.
Kurde, pogięło kogo czy co z tymi cenami?
Dzisiaj przyszło pocztą.
AZL 50007 Light Mikado Locomotive Canadian National.
Ładna sztuka
Amerykański tabor ma w sobie "to coś"
Oj tak, ładniusi sztukas.
(30-09-2013 22:58)Fortek napisał(a): [ -> ]Dzisiaj przyszło pocztą.
AZL 50007 Light Mikado Locomotive Canadian National.
Ale żeś se cacko Włodek fundnął. No... no..
Nowości - firma Micro-Trains prezentuje model kultowego wagonu chłodni
z roku 1964. Pacific Fruit Express. Szczegóły na stronie
Micro-Trains
Do pobrania mini katalog na 2014 rok.
[
attachment=781]
Ładne cacuszka, ale ja bym wolał Polszczyznę
Choć z drugiej strony, USA jest jakaś alternatywą
na braki wszystkiego co nasze w Zetce
(02-02-2013 15:27)Misiek napisał(a): [ -> ]Kusicie ;-)
Misiek coś dla Ciebie z N-ki
BLMA Models
(07-01-2015 22:36)admin napisał(a): [ -> ]Misiek coś dla Ciebie z N-ki
Dla nas też, również Zetunie mają w ofercie
Problemem z modelowaniem koleii USA (nie tylko w Z ale takze w N) jest duza ilosc zarzadow kolejowych w USA (zwlaszcza w okresie parowozow). Poniewaz kazdy zarzad mial inna opinie o tym jakie lokomotywy potrzebowal, to kazdy zarzad praktycznie uzywal innych typow lokomotyw. Jedynym wyjatkiem sa tak zwane lokomotywy standardowe USRA (ktore zostaly stworzone w czasie 1 wojny swiatowej).
Tak wiec na przyklad dla mnie (lupie koleje Pennsylavania) jest dosc maly wybor lokomotwych parowych w barwach PRR w N. Jest K-4 Bachmanna, M-1 BLI i L-2 Model Power... Wszystko inne trzeba robic/przerabiac samemu (ja przerobilem Kato Mikado na L1 i Consolidation Bachmanna na H-8).
W skali Z jest jeszcze gorzej z parowozami. Bo do PRR jest tylko L-2 z AZL :-(