BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika - Wersja do druku +- Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220 (https://forum.trybunaly.eu) +-- Dział: Główny (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Tabor (/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Lokomotywy (/forumdisplay.php?fid=70) +---- Wątek: BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika (/showthread.php?tid=545) |
BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika - Jacenty - 21-12-2017 17:16 Mam pytanie odnośnie tego jak pracuje moja BR52. To moja druga lokomotywa w skali Z po BR89 i nie wiem czy ten typ tak ma czy może coś z nim powinienem zrobić: https://youtu.be/Gqtu555CKL4 https://youtu.be/hdOTyFBDg8Y Jak dla mnie dźwięk sprawia jakby coś zbyt ciasno pracowało ale może w tej skali tak ma być? Proszę o radę. P.S. @Zdrada Ty masz jakąś BR52, którą skonwertowałeś na Ty2. Czy u Ciebie reflektory też świeciły? Pytam bo wiem, że zmieniałeś ich rozstaw i nie wiem jak to zrobić nfz uszkodzenia oświetlenia. A może to kwestia zbyt ciasnego łuku dla tego parowozu? BR89 podobnie pracuje podczas jazdy do tyłu. Niestety nie mam dłuższego prostego odcinka aby móc sprawdzić jak wtedy pojedzie. RE: BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika - Zdrada69 - 25-12-2017 22:38 (21-12-2017 17:16)Jacenty napisał(a): Mam pytanie odnośnie tego jak pracuje moja BR52. To moja druga lokomotywa w skali Z po BR89 i nie wiem czy ten typ tak ma czy może coś z nim powinienem zrobić: Reflektory nie tylko były rozsunięte ale także wymienione na polskie (3D - zaprojektowane przez Kaczora). Z założenia nie są świecące. Co do dźwięku to nie zauważyłem różnicy pomiędzy pracą na łuku i na prostej. Generalnie dość głośny ten mój model też jest ale chyba nie aż tak jak Twój. No i zauważyłem, że niejeżdżony model trzeba trochę "rozjeździć". Może jest to związane z tym, że firmowy smar po dłuższym czasie podobno zastyga - gdzieś czytałem o tym na jakimś zagranicznym forum. RE: BR52 Marklin 88831 - dźwięk pracy silnika - pado - 25-12-2017 23:53 W zasadzie każdy model dobrze jrst rozjeździć.... moja nowa br111 też jest głośna.... |