Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tabor zdatny do "spolszczenia"
Autor Wiadomość
Jacenty Offline
Znany
**

Liczba postów: 169
Dołączył: Sep 2017
Reputacja: 3
Post: #136
RE: Tabor zdatny do "spolszczenia"
(29-12-2017 22:10)Zdrada69 napisał(a):  Chyba nie masz na myśli tego modelu ?
Tak, mam na myśli tą cysternę. Boki ramy do zrobienia na nowo z wykorzystaniem blaszek fototrawionych. Drabinki po środku, także i jest moim zdaniem jak znalazł ale mówię to nie posiadając modelu w ręce. Zwróć uwagę na to, że wagon z Zachemu jaki wrzuciłem, jest z niemieckiego zarządu. Myślę, że to właśnie ta cysterna z późniejszymi zmianami przy naprawach rewizyjnych.
Przepis na skład BWE:
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?r...5&id=10666

Potrzebne:
  • Taurus Marklina oraz druga buda - przesuwamy drzwi i dodajemy drugą parę. Nie wiem czy dach nie wymaga modyfikacji, tego jeszcze nie weryfikowałem.
  • polskie jedyni i dwójki na bazie Eurofima z 11 oknami - do zmiany drzwi wejściowe, najlepiej wyciąć i wstawić nowe z blaszek - ryzyko utraty sztywności budy wagonu, do zmiany wózki na takie z modelu 8773 lub 8772
  • wagon restauracyjny z zestawu 87755, być może da radę kupić go osobno
  • niemieckie dwójki BWE - nie namierzyłem jeszcze właściwego wagonu ale na pewno coś da radę dopasować

Czekam na uwagi. Na pewno nie jest to zabawa na jedno podejście. Wagony 152A oraz 154A można stosunkowo łatwo uzyskać z Eurofim. Najwięcej zabawy z Husarzem. Restauracja wymaga tylko przemalowania. Pozostaje dopasować wagony 2 klasy pod BWE i je przemalować.

Eurofimy lądują więc na liście planowanych zakupów Wink

P.S. Już nie ze składu BWE - mam wrażenie, że 136A da radę zrobić na bazie Eurofim z 13 oknami.
29-12-2017 23:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości

Kontakt | Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220 | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS