Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Operacja Tkt3-1
Autor Wiadomość
Zdrada69 Offline
Admin Junior
******

Liczba postów: 1.623
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 27
Post: #1
Operacja Tkt3-1
Oko1-11 jeszcze czeka w kolejce a ja wziąłem na warsztat Br86 do przerobienia na Tkt3.

Zakres obejmował likwidację górnych reflektorów - zarówno z przodu jak i z tyłu parowozu. O ile tył to prostsza operacja to z przodu skończyło to się wersją lokomotywy z płaskimi drzwiami dymnicy - tam trzeba jeszcze zeszlifować wypust na numer inwentarzowy. W obu przypadkach otwory trzeba zaślepić.

W Polsce te tendrzaki miały najczęściej podniesioną poprzez dodanie desek skrzynię węglową. Poniżej - w trakcie pracy nad tym detalem wykonanym z profili z polistyrenu:

[Obrazek: IMG-3798.jpg]

Potem kładzenie kalek (jeszcze stare zapasy od śp. Andrzeja Brylskiego) i weathering - dość mocny jak przystało na tak wyeksploatowaną serię:

[Obrazek: IMG-3802.jpg] [Obrazek: IMG-3804.jpg]

Parowóz powinien być na czele pociągu - krótkiego bo składającego się z dwóch wagonów jakie równolegle ukończyłem.

[Obrazek: IMG-3799.jpg]
13-04-2020 11:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Modelarstwo kolejowe wielkości Z -1:220 | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS